Žádné produkty v košíku.

Všeobecné obchodní podmínky

Standardní obchodní podmínky:

Expedice ze skladu probíhá do 48 hodin po obdržení objednávky.
V případě, že zboží není skladem, tak Vás ihned vyrozumíme a dohodneme se na dalším postupu.
Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy se nevyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. Smlouva pak vzniká samotným dodáním zboží a jeho převzetím.
Prodávající má právo odmítnout objednávku od kupujícího, který neodebral či řádně nezaplatil závazně objednané zboží v minulosti. Toto právo se vztahuje na zásilky, které se vrátily zpět k prodávajícímu. Kupujícímu následně zaniká nárok na vytvoření internetové objednávky.
Zboží je zasíláno přes zásilkovou firmu General Logistics Systems Czech Republic s.r.o. Po předchozí dohodě lze převzít zboží přímo v naší výdejně.

Při větším odběru Vám cenu přepravy oznámíme při potvrzení objednávky.
Na osobní odběr z výdejny je stanovena pracovní doba.

Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele je uskutečněno:

      1.nepřevzetím dobírky

      2.písemným zrušením.

Záruční podmínky:

Daňový doklad slouží zároveň jako záruční list.
Na námi prodávané zboží poskytujeme záruku 2 roky.
V případě reklamace nás kontaktujte na telefon 608 803 661 nebo mailem na tkuzelka@invozik.eu

Zboží lze do 14-ti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vrací se pouze částka zaplacená za zboží, nikoliv za přepravu.

Informace k likvidaci elektrických a elektronických zařízení: elektrické nebo elektronické výrobky nesmí být likvidovány společně s komunálním odpadem. Za účelem správné likvidace výrobku jej odevzdejte na určených sběrných místech, kde budou přijata zdarma. Více na www.ekokom.cz
Příplatky na ekologickou likvidaci jsou již zahrnuty v ceně.

Postup při vrácení zboží:

Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady kompletní zboží včetně originálních obalů a příslušenství spolu s fakturou na níže uvedenou adresu:

Tomáš Kuželka

IN VOZÍK
Znojemská 1032/25 
67401 Třebíč

Po obdržení kompletního a nepoškozeného původně zakoupeného zboží včetně kopií dokladů o zakoupení vystaví prodávající dobropis. Tento dobropis zašle nebo předá kupujícímu. Po obdržení kupujícím podepsaného dobropisu vrátí prodávající kupujícímu dobropisovanou částku v hotovosti na prodejně nebo převodem na účet. 
Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku.
Takové zásilky nemůžeme přijmout. Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací.

Možnost vrácení se nevztahuje na:

zboží, které obvykle není skladem a bylo objednáno pro konkrétního zákazníka
zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
zboží, které jeví jakékoliv známky opotřebení
zboží bez originálních obalů a příslušenství nebo zboží s poškozeným obalem.

Řešení sporů:

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz).
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).